Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.
Wprowadzenie
CZYSTE OSIĄGI.
Kiedy ekstremalna lekkość, imponująca moc oraz prowadzenie najwyższej klasy zostaną ze sobą połączone, rezultat jest znany jako HP - High Performance. Nowy HP4 interpretuje tę filozofię po raz pierwszy w formie modelu 4-ro cylindrowego. Na podstawie RR, opracowany został rasowy motocykl fabryczny - stworzony z najlepszych materiałów, wtłoczonych w światowej klasy design.
Czysta moc:
Najlżejszy czterocylindrowy silnik w segmencie dostarcza bezkompromisowego ciągu z mocą 142 kW (192 KM) oraz maksymalnym momentem obrotowym 112 Nm. Nowy tłumik zapewnia wyższy poziom momentu obrotowego w średnim zakresie obrotów, tak więc gdy moc jest potrzebna jest dostępna. W końcu chcesz być pewny najlepszych czasów swoich okrążeń.
Czysta inteligencja:
Technologicznie rzecz biorąc, HP4 wyprzedza swoje czasy o więcej niż krok - co jest zademonstrowane tym, że może poszczycić się pierwszym na świecie systemem dynamicznego zawieszenia DDC. Dostosowuje on tłumienie do sytuacji w danym momencie. Do wyboru są różne tryby: Deszcz oraz Sport (drogowy), Race oraz Slick (tylko na tor wyścigowy). Dalszy rozwój kontroli trakcji DTC znakomicie to wspiera: może być doskonale dopasowany w trybie Slick pomiędzy ustawieniami -7 i +7. Tak więc zawsze jest możliwe znalezienie idealnej równowagi pomiędzy wsparciem od systemu a kontrolą motocyklisty. Rezultatem jest krystalicznie wyraźny wzrost osiągów, maksymalna przyczepność oraz optimum przyspieszenia.
Czysta ekskluzywność:
Ze swoim dopracowanym wykończeniem lakieru w kolorze białym i niebieskim Racing, nowy HP4 staje się rozpoznawalny, praktycznie nieprześcigniony w mocy i efektowności. Wyjątkowość i ekskluzywność modelu wynika również z faktu, że produkcja tak wyczynowej maszyny jest mocno ograniczona. Nowy HP4 - dostępny jedynie dla wybranych.