Mam świadomość, że przekazanie danych osobowych Auto Fus T. Fus Sp.J jest dobrowolne i podlega zapisom ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.). Auto Fus T. Fus Sp.J będzie administrować danymi, tj. przechowywać, przetwarzać oraz gdy zajdzie taka potrzeba przekazywać podmiotom wchodzącym w skład Grupy BMW i z nią współpracującym, w szczególności w celu realizacji właściwych akcji lub czynności, ciągłej poprawy obsługi klientów oraz informowania o produktach BMW lub ofertach specjalnych. Auto Fus T. Fus Sp.J deklaruje, że wszelkie informacje będą przechowywane i przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz że nie zostaną sprzedane, wynajęte, ani przekazane osobom trzecim.
Zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz.1204 z późn. zm.), wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych o produktach lub usługach BMW i podmiotów świadczących usługi powiązane z produktami BMW, w tym w szczególności usługi finansowe, ubezpieczeniowe, sprzedaż części i akcesoriów, za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy przysługującego mi prawa dostępu do treści przekazanych danych osobowych oraz ich poprawiania i usunięcia.
Wprowadzenie
Znakomite osiągi BMW K 1300
Myśliwiec. Sprinter. Aerodynamiczna awangarda. Czy znacie inny sportowy motocykl o takim profilu? Taki, który przy 175 KM rozwija siłę ciągu, pozwalającą mu na pozostawienie w pobitym polu wielu dwustukonnych maszyn? Ale jednocześnie taki, którym można wybrać się na szybką wycieczkę, dlatego, że jest świetną maszyną codziennego użytku? A do tego będący prawdziwym technologicznym cackiem? A oto powody: 140 Nm z 1293 cm3 przy 8,250 obr/min. O gardłowym brzmieniu dobywającym się z wypasionego, sześciokątnego wydechu. ZS katalizatorem i zaworem w układzie wydechowym. O ekonomii i emisji spalin właściwych dla połowy maszyn o dwukrotnie mniejszej dynamice.
To odrzutowiec, który przenosi koncepcję prędkości w nowy wymiar. Ten rzędowy czterocylindrowiec oddaje moc w taki sposób, że można ją poczuć już niemal podczas postoju. A to dlatego, że w zakresach prędkości obrotowych, z których korzysta w 80% czasu, czyli przy obrotach niskich i średnich – oferuje on osiągi już na pierwszym metrze. Prawdziwy motocykl. Ta maszyna jest unikalna również, jeśli chodzi o cechy związane z bezpieczeństwem: ABS w standardzie oraz opcjonalne ASC i ESA. Oraz świetne dodatki: zmieniaj biegi wykorzystując funkcję automatyczną – skoncentruj się na torze umykającym pod deską rozdzielczą 2D.
BMW K 1300 S: znakomita super-sportowa moc incognito. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby wypróbować ją od razu!